06.08.2012

Αναστάτωση με την αλληλογραφία του εμπορικού κόσμου της Θάσου

Επιστολή διαμαρτυρίας προς το διευθυντή των ΕΛ.ΤΑ. Καβάλας, με θέμα το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στη διανομή της αλληλογραφίας τους, έστειλαν οι επαγγελματίες της Θάσου. Το πρόβλημα διευθετήθηκε, δήλωσε στον «Κ.Τ.» διοικητικό στέλεχος των ΕΛ.ΤΑ. στην Καβάλα.
Την έντονη δυσαρέσκεια τους, για τις καθυστερήσεις και τα λάθη στην επίδοση της αλληλογραφίας τους, εξέφρασαν με επιστολή προς το διευθυντή των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛ.ΤΑ.) στην Καβάλα, οι επαγγελματίες της Θάσου. Αφορμή για τη διαμαρτυρία τους, όπως αναφέρουν στην επιστολή, ήταν η αναστάτωση που προκάλεσε στον εμπορικό κόσμο του νησιού μία υπηρεσιακή δυσλειτουργία στο κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. στο Λιμένα. Ο προϊστάμενος του καταστήματος συνταξιοδοτήθηκε και στη θέση του τοποθετήθηκε ο μοναδικός έμπειρος ταχυδρομικός διανομέας στο νησί. Έτσι, τη διανομή της αλληλογραφίας ανέλαβε ένας έκτακτος υπάλληλος, ο οποίος παρά τη φιλότιμη προσπάθεια που καταβάλλει, δεν γνωρίζει, ακόμα, καλά όλους τους κατοίκους και τις κατοικίες, ή τα καταστήματα τους, για να τους επιδώσει την αλληλογραφία. «Στην προσπάθεια σας να πληρωθεί το κενό που δημιουργήθηκε με τη συνταξιοδότηση του έως τώρα προϊσταμένου των ΕΛ.ΤΑ. στην πόλη μας, με την απόσπαση στη θέση αυτή του μοναδικού μόνιμου και έμπειρου διανομέα, δημιουργήθηκε μείζον πρόβλημα με τη διανομή της τακτικής και της έκτακτης αλληλογραφίας στο Λιμένα. Κι αυτό γιατί: 1) Ο Λιμένας δεν είχε, έως τώρα, οδονύμια και αριθμούς στους δρόμους και, συνεπώς, η διανομή δεν μπορεί να γίνει όπως σε μία πόλη, αλλά χρειάζεται άνθρωπο που να ξέρει τους κατοίκους, τα ονοματεπώνυμα και τις κατοικίες τους.
2) Υπό την έννοια αυτή, είναι αδύνατο να ανταποκριθεί, σ’ αυτή την ιδιαιτερότητα, ένας ανεκπαίδευτος συμβασιούχος διανομέας, παρά την ομολογουμένως φιλότιμη προσπάθεια που κάνει, όταν, μάλιστα, εκτός του παραπάνω προβλήματος, η πόλη έχει μεγαλώσει αρκετά και το καλοκαίρι η κίνηση είναι αυξημένη», αναφέρει το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου των επαγγελματιών στην επιστολή και προσθέτει ότι: «Ο εμπορικός κόσμος (σ.σ. της Θάσου) εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια του, γιατί:
1) Καθυστερεί πολύ η τακτική επαγγελματική αλληλογραφία του, 2) γίνεται λανθασμένη επίδοση λογαριασμών, ειδοποιητηρίων δεμάτων κ.λπ., 3) παραλαμβάνει ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς τηλεφωνίας, συνδρομητικών τελών κ.λπ. Όλα τα παραπάνω πλήττουν άμεσα τη λειτουργία του συλλόγου. Γι’ αυτό ζητάμε:
1) Να μη διαταραχθεί το τμήμα διανομής του ταχυδρομείου μας, 2) να διατηρηθεί στη θέση του ο μοναδικός έμπειρος μόνιμος διανομέας, που ξέρει πρόσωπα και καταστήματα του εμπορικού κόσμου της Θάσου και 3) να μεριμνήσετε για τη λύση του όποιου διοικητικού προβλήματος της υπηρεσίας σας, χωρίς αυτό να είναι σε βάρος της εύρυθμης λειτουργίας των επιχειρήσεων μας». Την επιστολή υπέγραψαν ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Αλέξανδρος Ευαγγέλου και η γραμματέας, Μαρία Πιτικάρη.

Δόθηκε η ενδεδειγμένη υπηρεσιακά λύση

Ο «Κ.Τ.» απευθύνθηκε στον παραλήπτη της επιστολής, το διευθυντή των ΕΛ.ΤΑ. Καβάλας, ο οποίος βρισκόταν σε άδεια. Ο αναπληρωτής του, μας είπε ότι το υπηρεσιακό πρόβλημα ρυθμίστηκε, με την τοποθέτηση στη θέση του προϊσταμένου του καταστήματος στο Λιμένα Θάσου, του αρχαιότερου υπαλλήλου της υπηρεσίας. Όσον αφορά την πρόσληψη του έκτακτου υπαλλήλου για τη διανομή της αλληλογραφίας, σημείωσε ότι λόγω της κρίσης και των περικοπών στο προσωπικό, τα ΕΛ.ΤΑ. δεν προσλαμβάνουν μόνιμο προσωπικό. Οι έκτακτοι υπάλληλοι, παραδέχτηκε, αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα στη διανομή της αλληλογραφίας, το οποίο γίνεται μεγαλύτερο σε περιοχές που δεν υπάρχουν ονόματα στις οδούς και αριθμοί στις κατοικίες, ή τα καταστήματα. Ειδικά στις τουριστικές περιοχές, όπως είναι το νησί της Θάσου, το πρόβλημα οξύνεται λόγω των ξένων που παραθερίζουν. Γι’ αυτό, τόνισε, είναι πολύ σημαντικό να τηρούνται οι κανόνες, όσον αφορά την αποστολή της αλληλογραφίας. Δηλαδή, πάνω στο φάκελο, ή στο δέμα, πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς τα ονοματεπώνυμα και οι διευθύνσεις του αποστολέα και του παραλήπτη, ώστε οι διανομείς να βρίσκουν γρήγορα και σωστά τους παραλήπτες. Επίσης, στις κατοικίες, στα γραφεία και στα καταστήματα να υπάρχουν γραμματοκιβώτια, ειδικά στις πολυκατοικίες, για να μοιράζεται σωστά η αλληλογραφία. Σχετικά με το πρόβλημα στη Θάσο, είπε ότι δόθηκε η ενδεδειγμένη υπηρεσιακά λύση, ώστε να συνεχιστεί η εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος στο Λιμένα και η σωστή εξυπηρέτηση των πολιτών.
Κωνσταντίνος Κοϊβέρογλου

Keine Kommentare:

Καραμανλης κουμπαρακι Ερτογαν 11/07/2020

Ας τον παρει ενα Τηλεφωνο Τι σκατα κουμπαρος ειναι