09.08.2012

Tα ΕΛΤΑ Καβάλας

Συνεχίζεται ο θόρυβος στο Λιμένα της Θάσου, για τη διανομή της αλληλογραφίας στα καταστήματα, στους επαγγελματικούς χώρους και τις κατοικίες.
Το θέμα ανέκυψε πριν από λίγες εβδομάδες. Για την υπηρεσία, τα ΕΛΤΑ Καβάλας έχει τακτοποιηθεί. Διαφορετική άποψη έχουνε οι επαγγελματίες του Λιμένα που ζητούν οι αλλαγές που έγιναν να επανέλθουν, στην προηγούμενή τους κατάσταση, δηλαδή στην πραγματικότητα να ακυρωθούν.
Όλα άρχισαν όταν έπρεπε να βρεθεί ο νέος διευθυντής του γραφείου των ΕΛΤΑ στο Λιμένα της Θάσου. Τοποθετήθηκε ο μέχρι τότε διανομέας, γεγονός που δημιούργησε ανωμαλία στη διανομή της αλληλογραφίας, καθώς οι αντικαταστάτες του είτε άργησαν να εμφανιστούν είτε δε γνώριζαν καλά πρόσωπα και πράγματα, στην πρωτεύουσα της Θάσου.
Τα ελληνικά ταχυδρομεία εκτιμούν ότι το θέμα έχει λήξει. Εννοούν βέβαια ότι κι οι δύο ταχυδρομικοί διανομείς κάνουν άριστα τη δουλειά τους, στην πρωτεύουσα της Θάσου, τη στιγμή που υπάρχουν ακόμη διαμαρτυρίες από επαγγελματίες ότι αυτό δεν ισχύει.
Πρόσφατη είναι η καταγγελία για το θέμα του Σωματείου Επαγγελματιών Νήσου Θάσου. Το κείμενο που υπογράφει ο Αλέξανδρος Ευαγγέλου ως πρόεδρος και η Μαρία Πιτικάρη ως γραμματέας, αναφέρει τα ακόλουθα:

Προς το Διευθυντή των ΕΛΤΑ Καβάλας κ. Ποδαρά Κωνσταντίνο,
Αξιότιμε κ. Διευθυντά, αφορμή για την παρούσα επιστολή στάθηκε η απαράδεκτη κατάσταση που έχει δημιουργήσει στον εμπορικό κόσμο του νησιού, εξ αιτίας μίας υπηρεσιακής δυσλειτουργίας των ΕΛΤΑ Λιμένα Θάσου. Πιο συγκεκριμένα: Στην προσπάθεια σας, προφανώς να πληρωθεί το κενό που δημιουργήθηκε με τη συνταξιοδότηση του, ως τώρα προϊσταμένου των ΕΛΤΑ στην πόλη μας, με την απόσπαση στη θέση αυτή του μοναδικού μόνιμου και έμπειρου αστικού διανομέα της πόλης, δημιουργήθηκε μείζον πρόβλημα με τις διανομές της τακτικής και έκτακτης αλληλογραφίας στο Λιμένα. Κι αυτό γιατί:
1.Ο Λιμένας δεν είχε ως τώρα οδονύμια και αριθμούς στους δρόμους και συνεπώς η διανομή δε μπορεί να γίνει όπως γίνεται σε μία πόλη, αλλά χρειάζεται άνθρωπο που να ξέρει τους κατοίκους, τα ονοματεπώνυμα και τις κατοικίες τους.
2.Υπό την έννοια αυτή, είναι αδύνατο να ανταποκριθεί σ΄ αυτές τις ιδιαιτερότητες ένας ανεκπαίδευτος συμβασιούχος διανομέας παρά τις ομολογουμένως, φιλότιμες προσπάθειες που κάνει, όταν μάλιστα, εκτός του παραπάνω προβλήματος, η πόλη έχει μεγαλώσει αρκετά και τώρα το καλοκαίρι η ζήτηση είναι αυξημένη.
Ο εμπορικός κόσμος, λοιπόν, σας εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του γιατί:
1.Καθυστερεί πολύ η τακτική επαγγελματική αλληλογραφία.
2.Υπάρχει λανθασμένη επίδοση λογαριασμών, ειδοποιητήριων δεμάτων κ.α.
Παραλαμβάνουμε καθυστερημένα (ληξιπρόθεσμους πλέον) λογαριασμούς τηλεφωνίας συνδρομητικών τελών κ.λ.π.
Όλα τα παραπάνω πλήττουν άμεσα τη λειτουργία του εμπορικού συλλόγου του Λιμένα και γι΄ αυτό σας ζητούμε:
1.Να μην διαταραχθεί το τμήμα διανομής του ταχυδρομείου μας.
2.Να διατηρηθεί στη θέση του ο μοναδικός έμπειρος, μόνιμος αστικό διανομέας, που ξέρει πρόσωπα και υπηρεσίες του εμπορικού κόσμου της Θάσου.
3.Να μεριμνήσετε για το όποιο διοικητικό ζήτημα της υπηρεσίας σας, χωρίς αυτό να προβεί σε βάρος της εύρυθμης λειτουργίας των επιχειρήσεών μας.

Παραίτηση βόμβα του Περιφερειακού Συμβούλου Σταύρου Παπαθανάκη!

«Αγαπητέ Πρόεδρε,
Σας υποβάλλω την παραίτησή μου τόσο για προσωπικούς όσο κυρίως για πολιτικούς λόγους. Η συμμετοχή μου στο πρώτο αιρετό Περιφερειακό Συμβούλιο Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, παρά τα ποικίλα προβλήματα και δυσκολίες, ήταν μια τιμή και συνάμα θετική εμπειρία στη ζωή μου.
Απευθυνόμενος προς όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσές μου όλων των πτερύγων και παρατάξεων εύχομαι καλή δύναμη στο πολύ δύσκολο έργο που επωμίζεστε υπό το βάρος μιας πρωτοφανούς κοινωνικής, οικονομικής, πολιτιστικής και εθνικής κρίσης και της έκρηξης των περιφερειακών κοινωνικών ανισοτήτων, με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης να είναι διαρκώς αρνητικός πρωταγωνιστής και να καταλαμβάνει μια από τις τελευταίες θέσεις μεταξύ των περιφερειών της Ευρώπης.
Η απόφασή μου είναι ένας άλλος τρόπος, ο δικός μου δρόμος για τα όσα υπερασπίστηκα στην προσωπική και πολιτική μου διαδρομή.
Έχοντας βιώσει την απογείωση ενός φαύλου και λαϊκιστικού καθεστώτος που οδήγησε τη χώρα στην κατάρρευση και το λαό μας στην απόγνωση, το να απαντήσουμε ξανά με λαϊκισμό και κυνικό αμοραλισμό, θα είναι ο τέλειος αναχρονισμός, η απόλυτη τραγωδία.
Μοναδικό μας καταφύγιο στους δύσκολους και ταραγμένους καιρούς είναι η δημοκρατία, η ανοχή στη διαφορετικότητα και την άλλη άποψη, ο ανοιχτός και δημόσιος διάλογος, η διαρκής επώδυνη και ταυτόχρονα ελπιδοφόρα άσκηση στη δημοκρατία. Μια βιώσιμη κουλτούρα πολιτισμού και αλληλεγγύης ως αναγκαίας συνθήκης για το modus vivendi λαών και πολιτισμών στην Ευρώπη και σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Αυτή θα πρέπει να είναι η δική μας, η ελληνική απάντηση και πρόταση για ένα ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ NEW DEAL ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
Η απόφασή μου να παραιτηθώ σηματοδοτεί μια νέα εκκίνηση τόσο σε προσωπικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Ήμουν και θα είμαι παρών στα κοινωνικά και πολιτικά κινήματα, στην πραγματική κοινωνία. Εκεί ενδεχόμενα να συναντηθούμε ή να συγκρουστούμε με όρους δημοκρατίας και πλουραλισμού. Για να γυρίσει ο ήλιος.
Για να αλλάξουν τα πράγματα. Για να βρούμε και πάλι το νόημα των λέξεων, τη δύναμη και την αλήθεια των επιχειρημάτων, των ιδεών, των προτάσεων. Για να ανακαλύψουμε την πολιτική ως δυνατότητα της κοινωνίας των πολιτών και όχι των παρακμιακών μηχανισμών εξουσίας.
Νέα Ορεστιάδα, 8 Αυγούστου 2012
Με Εκτίμηση
Σταύρος Παπαθανάκης»

Χαλκιδική «ψηφίζουν» οι Τούρκοι

Οι Τούρκοι παραθεριστές γνωρίζουν τις ομορφιές της Χαλκιδικής και γενικότερα της Βόρειας Ελλάδας, αφού, σύμφωνα με τους επαγγελματίες του τουρισμού του νομού, η φετινή τους παρουσία είναι σημαντικά αυξημένη σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.

Και οδικώς
Οι Τούρκοι πολίτες, ειδικά οι κάτοικοι της Ανατολικής Θράκης και της Κωνσταντινούπολης, καταφθάνουν και οδικώς στην Κασσάνδρα και τη Σιθωνία, αφού οι χιλιομετρικές αποστάσεις δεν είναι μεγάλες ενώ η Εγνατία οδός καθιστά το ταξίδι ιδιαίτερα ξεκούραστο.


Πηγή: Μακεδονία

Επικίνδυνα εμφιαλωμένα νερά

Καλούνται οι καταναλωτές, που έχουν ήδη προμηθευτεί τα ανωτέρω προϊόντα, να μην τα καταναλώσουν.
 Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο ΕΦΕΤ, και ειδικότερα η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, προέβη σε τέσσερις δειγματοληψίες επιτραπέζιων νερών, εμφιαλωμένων σε πλαστικές φιάλες των 18,9 λίτρων, για έλεγχο μικροβιακών παραμέτρων. Από τις εργαστηριακές εξετάσεις, που διενεργήθηκαν από τη χημική υπηρεσία Σερρών, σε όλα τα δείγματα ανιχνεύθηκε το βακτήριο «Pseudomonas aeruginosa/Πυοκυανική Ψευδομονάδα». Καθένα από τα δείγματα χαρακτηρίστηκε ως «μη σύμφωνο – μη ασφαλές».
 Αναλυτικότερα, η επωνυμία των προϊόντων τα οποία εμφιαλώνονται από την ανωτέρω εταιρεία:
 α) «Aquarius», το οποίο έφερε τις ενδείξεις: Επιτραπέζιο νερό– Ημερομηνία παραγωγής 23.7.12– Ημερομηνία λήξεως 23.7.13.

 β) «Hydrozyn», το οποίο έφερε τις ενδείξεις: Επιτραπέζιο νερό– L 211– Ημερομηνία παραγωγής 23.7.12– Ημερομηνία λήξεως 23.7.13.

 γ) «Νεράκι», το οποίο έφερε τις ενδείξεις: «Επιτραπέζιο νερό– L 20120– Ημερομηνία παραγωγής 19.7.12– Ημερομηνία λήξεως 19.7.13.

 δ) «Thassos Crystal Water», το οποίο έφερε τις ενδείξεις: «Επιτραπέζιο νερό– L 20120– Ημερομηνία παραγωγής 14.7.12– Ημερομηνία λήξεως 14.7.13.

06.08.2012

Αναστάτωση με την αλληλογραφία του εμπορικού κόσμου της Θάσου

Επιστολή διαμαρτυρίας προς το διευθυντή των ΕΛ.ΤΑ. Καβάλας, με θέμα το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στη διανομή της αλληλογραφίας τους, έστειλαν οι επαγγελματίες της Θάσου. Το πρόβλημα διευθετήθηκε, δήλωσε στον «Κ.Τ.» διοικητικό στέλεχος των ΕΛ.ΤΑ. στην Καβάλα.
Την έντονη δυσαρέσκεια τους, για τις καθυστερήσεις και τα λάθη στην επίδοση της αλληλογραφίας τους, εξέφρασαν με επιστολή προς το διευθυντή των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛ.ΤΑ.) στην Καβάλα, οι επαγγελματίες της Θάσου. Αφορμή για τη διαμαρτυρία τους, όπως αναφέρουν στην επιστολή, ήταν η αναστάτωση που προκάλεσε στον εμπορικό κόσμο του νησιού μία υπηρεσιακή δυσλειτουργία στο κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. στο Λιμένα. Ο προϊστάμενος του καταστήματος συνταξιοδοτήθηκε και στη θέση του τοποθετήθηκε ο μοναδικός έμπειρος ταχυδρομικός διανομέας στο νησί. Έτσι, τη διανομή της αλληλογραφίας ανέλαβε ένας έκτακτος υπάλληλος, ο οποίος παρά τη φιλότιμη προσπάθεια που καταβάλλει, δεν γνωρίζει, ακόμα, καλά όλους τους κατοίκους και τις κατοικίες, ή τα καταστήματα τους, για να τους επιδώσει την αλληλογραφία. «Στην προσπάθεια σας να πληρωθεί το κενό που δημιουργήθηκε με τη συνταξιοδότηση του έως τώρα προϊσταμένου των ΕΛ.ΤΑ. στην πόλη μας, με την απόσπαση στη θέση αυτή του μοναδικού μόνιμου και έμπειρου διανομέα, δημιουργήθηκε μείζον πρόβλημα με τη διανομή της τακτικής και της έκτακτης αλληλογραφίας στο Λιμένα. Κι αυτό γιατί: 1) Ο Λιμένας δεν είχε, έως τώρα, οδονύμια και αριθμούς στους δρόμους και, συνεπώς, η διανομή δεν μπορεί να γίνει όπως σε μία πόλη, αλλά χρειάζεται άνθρωπο που να ξέρει τους κατοίκους, τα ονοματεπώνυμα και τις κατοικίες τους.
2) Υπό την έννοια αυτή, είναι αδύνατο να ανταποκριθεί, σ’ αυτή την ιδιαιτερότητα, ένας ανεκπαίδευτος συμβασιούχος διανομέας, παρά την ομολογουμένως φιλότιμη προσπάθεια που κάνει, όταν, μάλιστα, εκτός του παραπάνω προβλήματος, η πόλη έχει μεγαλώσει αρκετά και το καλοκαίρι η κίνηση είναι αυξημένη», αναφέρει το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου των επαγγελματιών στην επιστολή και προσθέτει ότι: «Ο εμπορικός κόσμος (σ.σ. της Θάσου) εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια του, γιατί:
1) Καθυστερεί πολύ η τακτική επαγγελματική αλληλογραφία του, 2) γίνεται λανθασμένη επίδοση λογαριασμών, ειδοποιητηρίων δεμάτων κ.λπ., 3) παραλαμβάνει ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς τηλεφωνίας, συνδρομητικών τελών κ.λπ. Όλα τα παραπάνω πλήττουν άμεσα τη λειτουργία του συλλόγου. Γι’ αυτό ζητάμε:
1) Να μη διαταραχθεί το τμήμα διανομής του ταχυδρομείου μας, 2) να διατηρηθεί στη θέση του ο μοναδικός έμπειρος μόνιμος διανομέας, που ξέρει πρόσωπα και καταστήματα του εμπορικού κόσμου της Θάσου και 3) να μεριμνήσετε για τη λύση του όποιου διοικητικού προβλήματος της υπηρεσίας σας, χωρίς αυτό να είναι σε βάρος της εύρυθμης λειτουργίας των επιχειρήσεων μας». Την επιστολή υπέγραψαν ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Αλέξανδρος Ευαγγέλου και η γραμματέας, Μαρία Πιτικάρη.

Δόθηκε η ενδεδειγμένη υπηρεσιακά λύση

Ο «Κ.Τ.» απευθύνθηκε στον παραλήπτη της επιστολής, το διευθυντή των ΕΛ.ΤΑ. Καβάλας, ο οποίος βρισκόταν σε άδεια. Ο αναπληρωτής του, μας είπε ότι το υπηρεσιακό πρόβλημα ρυθμίστηκε, με την τοποθέτηση στη θέση του προϊσταμένου του καταστήματος στο Λιμένα Θάσου, του αρχαιότερου υπαλλήλου της υπηρεσίας. Όσον αφορά την πρόσληψη του έκτακτου υπαλλήλου για τη διανομή της αλληλογραφίας, σημείωσε ότι λόγω της κρίσης και των περικοπών στο προσωπικό, τα ΕΛ.ΤΑ. δεν προσλαμβάνουν μόνιμο προσωπικό. Οι έκτακτοι υπάλληλοι, παραδέχτηκε, αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα στη διανομή της αλληλογραφίας, το οποίο γίνεται μεγαλύτερο σε περιοχές που δεν υπάρχουν ονόματα στις οδούς και αριθμοί στις κατοικίες, ή τα καταστήματα. Ειδικά στις τουριστικές περιοχές, όπως είναι το νησί της Θάσου, το πρόβλημα οξύνεται λόγω των ξένων που παραθερίζουν. Γι’ αυτό, τόνισε, είναι πολύ σημαντικό να τηρούνται οι κανόνες, όσον αφορά την αποστολή της αλληλογραφίας. Δηλαδή, πάνω στο φάκελο, ή στο δέμα, πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς τα ονοματεπώνυμα και οι διευθύνσεις του αποστολέα και του παραλήπτη, ώστε οι διανομείς να βρίσκουν γρήγορα και σωστά τους παραλήπτες. Επίσης, στις κατοικίες, στα γραφεία και στα καταστήματα να υπάρχουν γραμματοκιβώτια, ειδικά στις πολυκατοικίες, για να μοιράζεται σωστά η αλληλογραφία. Σχετικά με το πρόβλημα στη Θάσο, είπε ότι δόθηκε η ενδεδειγμένη υπηρεσιακά λύση, ώστε να συνεχιστεί η εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος στο Λιμένα και η σωστή εξυπηρέτηση των πολιτών.
Κωνσταντίνος Κοϊβέρογλου

Έντονες αντιδράσεις καταγράφονται στη Θράκη για τη μεταφορά των μεταναστών στις Σχολές Αστυφυλάκων της περιοχής! Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας -- Θράκης Άρης Γιαννακίδης και ο Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης Φώτης Καραλίδης, μιλάνε στον δημοσιογράφο Ιορδάνη Χασαπόλουλο στο Mega.


Ερώτηση για την Καβάλα Oil κατέθεσε ο Γιώργος Καλαντζής



Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε  ο Βουλευτής Καβάλας Γιώργος Καλαντζής για την Εταιρεία Καβάλα Oil προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Ευάγγελο Λιβιεράτο.

Στην ερώτηση του ο κ. Καλαντζής ζητά να πληροφορηθεί αν ο υπουργός   θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να προχωρήσει άμεσα, χωρίς άλλες καθυστερήσεις, η εναρμόνιση της σύμβασης με τις ισχύουσες διατάξεις της εθνικής νομοθεσίας περί έρευνας και παραγωγής υδρογονανθράκων για την Εταιρεία Καβάλα Oil σε ότι αφορά τη διάρκεια των αδειών εκμετάλλευσης και της 25ετίας που ζητά και δικαιούται η εταιρεία

Επιτέλους Εγνατία οδός με βενζινάδικα και τουαλέτες



Το «πράσινο φως», που θα κάνει ευκολότερη τη ζωή των διερχομένων από την Εγνατία οδό, έχει ... ανάψει, αφού ξεπαγώνουν οι διαδικασίες για τη δημιουργία των πολυπόθητων Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ).

Με δυο λόγια, η διέλευση από τον άξονα θα γίνει ευκολότερη, αφού στο εγγύς μέλλον δε θα λείπουν βασικές υποδομές για τους οδηγούς, όπως είναι τα βενζινάδικα και οι τουαλέτες.
Σήμερα, κατά μήκος της Εγνατίας οδού, που εκτείνεται σε μήκος 670 χιλιομέτρων, από την Ηγουμενίτσα του νομού Θεσπρωτίας μέχρι τους Κήπους του νομού Έβρου, υπάρχει μόνον ένας ΣΕΑ, στον Πλάτανο Ημαθίας.
Έτσι, ο οδηγός που σκοπεύει να ταξιδέψει σε όλο το μήκος του άξονα, θα πρέπει να έχει το νου του ώστε να γεμίσει το ρεζερβουάρ του πριν από το ταξίδι του, για να μην βρεθεί με άδειο ντεπόζιτο. Παράλληλα, η αγορά ενός σάντουιτς ή ακόμα και ενός μπουκαλιού με νερό θεωρείται ... πολυτέλεια.
Τέσσερα χρόνια μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής του πιο σύγχρονου αυτοκινητόδρομου της Ελλάδας, και ακόμα δεν υπάρχουν ΣΕΑ. Όμως, με βάση τον προγραμματισμό της «Εγνατία Οδός ΑΕ», οι χρήστες του οδικού άξονα θα μπορούν μέσα στους επόμενους μήνες να προμηθεύονται επιτέλους βενζίνη κατά τη διάρκειά του ταξιδιού τους. Σε δεύτερη φάση, θα κατασκευαστούν τα κτίρια τα οποία θα παρέχουν όλες τις ανέσεις που χρειάζεται ένας ταξιδιώτης.
Έτσι, οι ΣΕΑ θα παρέχουν τη δυνατότητα στάσης ή ολιγόωρης στάθμευσης, ενώ θα καλύπτουν ανάγκες των ταξιδιωτών όπως εστίαση, χρήση τηλεφώνου, αγορές (mini markets), χρήση χώρων υγιεινής. Ταυτόχρονα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν ανάγκες ανεφοδιασμού, συντήρησης ή οδικής βοήθειας του αυτοκινήτου τους.
Σήμερα, βενζινάδικο αλλά και ΣΕΑ, υπάρχει μόνον στον Πλάτανο Ημαθίας, ένας σε κάθε ρεύμα. Ανάδοχος υπάρχει για ακόμα τρία ζευγάρια ΣΕΑ (ένας σε κάθε ρεύμα), στο Ελευθεροχώρι Θεσπρωτίας, στο Σώστη Ροδόπης και στο Αρδάνιο του Έβρου.
Όπως εξηγεί ο πρόεδρος της «Εγνατία Οδός ΑΕ» Γιάννης Τσακλίδης, για τους συγκεκριμένους ΣΕΑ υπάρχει ανάδοχος εδώ και περίπου ένα χρόνο, ο οποίος έχει αναλάβει να τους κατασκευάσει και να τους εκμεταλλευτεί για 30 χρόνια, δίνοντας ποσοστά από τα έσοδά του στην «Εγνατία Οδός ΑΕ».
«Ο διαγωνισμός, ωστόσο, προέβλεπε ότι, για να αρχίσει την κατασκευή των ΣΕΑ ο εργολάβος, θα έπρεπε προηγουμένως η “Εγνατία Οδός” να κάνει μία προεργασία στα οικόπεδα, ώστε να τα διαμορφώσει και να τα φέρει στο επίπεδο του δρόμου. Μόνον τότε ο ανάδοχος θα μπορούσε να εγκατασταθεί και να ξεκινήσει τις εργασίες κατασκευής των ΣΕΑ.
Όμως, το κόστος για τις εργασίες αυτές, είναι περίπου 10 εκατ. ευρώ, ποσό το οποίο μέχρι πρότινος δεν είχαμε, καθώς το ελληνικό Δημόσιο που είναι μέτοχος της εταιρίας, δεν μας το διέθετε. Μόλις πριν από ένα μήνα όμως μας δόθηκε η εντολή για να προχωρήσουμε με τα έργα.
Σε περίπου πέντε με έξι μήνες, τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί και στη συνέχεια θα μπορέσει να εγκατασταθεί ο ανάδοχος ώστε επιτέλους οι ΣΕΑ να κατασκευαστούν», υπογραμμίζει ο κ. Τσακλίδης.
[αναδημοσίευση από το INPOST.gr]

Όχι και πάλι στα Χρυσωρυχεία από το Περιφερειακό Συμβούλιο … εκτός από την παράταξη του Γιώργου Παυλίδη!!!

Απορρίφτηκε από την πλειοψηφία των μελών του Περιφερειακού Συμβουλίου η γνωμοδότηση επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Ερευνητικό πρόγραμμα στον κεντρικό τομέα του Δ.Μ.Χ. Ε5, Π.Ε. Ροδόπης» της εταιρίας «ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΘΡΑΚΗΣ ΑΕ».

Αξίζει να σημειωθεί ότι 7 μέλη της Περιφερειακής Αναγέννησης, παράταξης του Γιώργου Παυλίδη ο οποίος έλειπε από την συνεδρίαση, ψήφισαν λευκό και 2 αποχή!!! «Δεν θα πρέπει το Περιφερειακό Συμβούλιο να συζητήσει ξανά το θέμα της εξόρυξης», υποστήριξαν στις τοποθετήσεις τους οι επικεφαλής των άλλων συνδυασμών σημειώνοντας την ανάγκη επιτροπή του Περιφερειακού Συμβουλίου να έχει εκ νέου συνάντηση με την ηγεσία των αρμόδιων υπουργείων μεταφέροντας την κατηγορηματική άρνηση της τοπικής κοινωνίας για την υλοποίηση επενδύσεων εξόρυξης.
Να σημειωθεί ότι η γνωμοδότηση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων αφορούσε στη συλλογή στοιχείων για την οριοθέτηση του μεταλλοφόρου κοιτάσματος στην Οχιά του Δήμου Μαρωνείας-Σαπών και ειδικότερα στην ανάκτηση χρυσού που περιέχεται στο υπάρχον μεταλλοφόρο κοίτασμα.

Στους 665.740 ανέρχονται οι δημόσιοι υπάλληλοι

Σε 665.740 άτομα ανέρχεται ο συνολικός αριθμός του προσωπικού του Δημοσίου, των ΝΠΔΔ και των ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού, που υπηρετούσε ως 19.7.2012, σύμφωνα με στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αντώνη Μανιτάκη.

Από τα στοιχεία, τα οποία διαβιβάστηκαν προς απάντηση ερώτησης που είχε καταθέσει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Μητρόπουλος, προκύπτει ότι οι μόνιμοι υπάλληλοι του δημοσίου, οι δικαστικοί λειτουργοί και δημόσιοι λειτουργοί ανέρχονται σε 574.556.
Οι υπάλληλοι ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου ανέρχονται σε 54.906, οι υπάλληλοι ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ανέρχονται σε 31.148, οι συμβασιούχοι έργου σε 4.419 και οι ωρομίσθιοι και ημερομίσθιοι σε 711.

Ολοκληρώθηκε η διασύνδεση Θάσου – Κεραμωτής με υποβρύχια καλώδια της ΔΕΗ

O Όμιλος Ελληνικά Καλώδια ολοκλήρωσε την κατασκευή και εγκατάσταση για λογαριασμό της ΔΕΗ δύο νέων υποβρύχιων καλωδίων που συνδέουν με ηλεκτρικό ρεύμα το νησί της Θάσου με την Κεραμωτή.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, τα νέα καλώδια, μήκους 8,1 και 9,8 χιλιομέτρων αντίστοιχα, ήρθαν να προστεθούν στα τρία παλαιότερα που υποστήριζαν την ηλεκτρική διασύνδεση του καθενός από τα δύο νησιά, διασφαλίζοντας έτσι αξιόπιστα τις ανάγκες για ηλεκτρική ενέργεια που πηγάζουν από τις οικονομικές και κοινωνικές δραστηριότητες των κατοίκων και των επισκεπτών των δύο νησιών.
Το συνολικό έργο παραγγέλθηκε και χρηματοδοτήθηκε από το ΔΕΔΔΗΕ, θυγατρική εταιρία της ΔΕΗ, που διαχειρίζεται το δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας. Ο Όμιλος Ελληνικά Καλώδια ανέλαβε το έργο κατόπιν σχετικού μειοδοτικού διαγωνισμού.
Στις αρχές Ιουλίου του 2012, ενάμιση μήνα νωρίτερα από την προθεσμία που είχε οριστεί, το έργο παραδόθηκε ολοκληρωμένο κι έτοιμο για πλήρη λειτουργία – συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής και πόντισης των υποβρύχιων καλωδίων ενεργείας, ονομαστικής τάσης 20 kV, της προστασίας αυτών στα παράκτια τμήματα καθώς και της υλοποίησης των απαραίτητων συνδέσεων των καλωδίων με το υφιστάμενο υπόγειο ή εναέριο δίκτυο της ΔΕΗ.
Με την αναβαθμισμένη πλέον ηλεκτρική διασύνδεση της Θάσου ενισχύεται η αξιοπιστία του τοπικού δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, και αποφεύγονται προβλήματα στην τροφοδοσία σε περίπτωση τραυματισμού κάποιου από τα ήδη υφιστάμενα υποβρύχια καλώδια από αλιευτικές και ναυτιλιακές δραστηριότητες.

Καραμανλης κουμπαρακι Ερτογαν 11/07/2020

Ας τον παρει ενα Τηλεφωνο Τι σκατα κουμπαρος ειναι