29.11.2014

Γιατί έκρυψε η Φουρέιρα την καταγωγή της από την Αλβανία


Την καρδιά της “άνοιξε” η Ελένη Φουρέιρα. Η τραγουδίστρια, που έχει κλέψει την καρδιά του ποδοσφαιριστή Γιώργου Σαμαρά, παραδέχθηκε για πρώτη φορά ότι η καταγωγή της είναι από την Αλβανία.
Μέχρι πρότινος όταν την ρωτούσαν για το επίθετό της η τραγουδίστρια εξηγούσε πως έχει ρίζες από το Μεξικό αν και τότε πολλές εκπομπές έσπευσαν να αμφισβητήσουν τα λεγόμενα της τραγουδίστριας.
Η 27χρονη τραγουδίστρια δέχτηκε έντονη κριτική τότε από τα ΜΜΕ που προσπαθούσαν να αποδείξουν με κάθε τρόπο πως κατάγεται από την Αλβανία.
Πλέον, η Ελένη Φουρέιρα δεν διστάζει να δηλώσει δημόσια πως κατάγεται από την Αλβανία.
Σε πρόσφατη συνέντευξή που παραχώρησε η τραγουδίστρια αποκαλύπτει για πρώτη φορά τον τόπο καταγωγή της και εξηγεί παράλληλα του λόγους που την ανάγκασαν να κρύψει από το κοινό που την θαυμάζει και την στηρίζει τα τελευταία χρόνια τις ρίζες της.
«Εγώ έκρυψα ότι έχω γεννηθεί στην Αλβανία γιατί όταν πήγαινα στις δισκογραφικές, πριν καν μπω στις Mystique, δεν ήθελαν καν να το ακούνε. Ήταν για εκείνους πολύ ταμπού», δήλωσε στο περιοδικό Kool με αφοπλιστική ειλικρίνεια η τραγουδίστρια.
Ακόμα, η τραγουδίστρια συμπλήρωσε: «Κι εγώ από μικρή δεν το καταλάβαινα, γιατί νιώθω Ελληνίδα. Δεν ξέρω άλλη γλώσσα, εδώ έμαθα γράμματα… Και γι’ αυτό είπα στον εαυτό μου ότι τίποτα δεν θα με εμποδίσει από το να κάνω αυτό που θέλω και να περάσω τα μηνύματά μου».
Από τα παιδικά της χρόνια βιώνει τον ρατσισμό ένα θέμα που κατά καιρούς έχει αναφερθεί στις συνεντεύξεις της.

Keine Kommentare:

Καραμανλης κουμπαρακι Ερτογαν 11/07/2020

Ας τον παρει ενα Τηλεφωνο Τι σκατα κουμπαρος ειναι