23.11.2012

Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης

                                                                             Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπη    
                                                                   --2000-2004: Πρώτος Βουλευτής Ροδόπης
-2004-2007: Πρώτος Βουλευτής Ροδόπης - Υφυπουργός Εξωτερικών
-2007-2009: Πρώτος Βουλευτής Ροδόπης - Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
-Ιαν.2009-Οκτ.2009: Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών
-2009: Πρώτος Βουλευτής Ροδόπης 
 
 Μετα ανεργοςδικηγορος με 7749 ψηφους 

10.681 ψηφους

Εξελέγη βουλευτής Ροδόπης με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. στις εκλογές του 2007 και του 2009.

μετα ανεργος Καθηγητής / Γεωργός.

Σε ποιο κομμα πατε μετα το μνημονιο 3  ?







8962 ψηφους

οχι στο μνημονιο 3

Αϊχάν Καρά Γιουσούφ : Γεννήθηκα στις 12 Αυγούστου 1963 στο χωριό Αμάραντα. Αφού τελείωσα το δημοτικό στο χωριό μου, συνέχισα τις σπουδές μου σε γυμνάσιο και λύκειο στο Τζελάλ Μπαγιάρ της Κομοτηνής. Αργότερα το 1988, αποφοίτησα από την οδοντιατρική σχολή του πανεπιστημίου Κωνσταντινούπολης. Είμαι παιδί μιας φτωχής αγροτικής οικογένειας, παντρεμένος και πατέρας ενός κοριτσιού. Μετά την αποφοίτηση μου το 1988 πήγα ως εργάτης στην Γερμανία. Εκεί εργάστηκα δύο χρόνια και μετείχα σε δραστηριότητες συλλόγων. Έπειτα επέστρεψα στην Ελλάδα και μετά την στρατιωτική μου θητεία, πέρασα από το ΔΙΚΑΤΣΑ και άρχισα να δουλεύω το επάγγελμα μου.

Keine Kommentare:

Καραμανλης κουμπαρακι Ερτογαν 11/07/2020

Ας τον παρει ενα Τηλεφωνο Τι σκατα κουμπαρος ειναι