30.01.2015

Γ. Καλαντζής : Δικό μου το φταίξιμο που δεν βγήκα - Ευθείες βολές κατά συνεργάτη του που τον πρόδωσε

Ακόμη, αναγνωρίζει ότι το «φταίξιμο» για την μη εκλογή του είναι δικό του, λέγοντας : «Δεν περίμενα αυτό το αποτέλεσμα στο νομό Καβάλας. Εγώ περίμενα ότι θα ήταν πρώτη δύναμη στην Καβάλα η Νέα Δημοκρατία και με άνεση.  Ήταν πολύ καλός ο κ. Πασχαλίδης στον τρόπο που κινούνταν,  η αλήθεια είναι ότι περίμενα να εκλεγώ. Εγώ φταίω και κανένας άλλος, έκανα λιγότερα από όσα έπρεπε να κάνω , έχω κάνει την αυτοκριτική μου. Όπου υπήρχαν ισχυροί φίλοι μου και έτρεξαν για μένα, ήταν διαφορετικά τα αποτελέσματα για μένα.  Σημειώνω ότι αυτοί οι φίλοι είχαν απλά φιλική σχέση μαζί μου. Με πρόδωσε ένας συνεργάτης μου, ήταν στο γραφείο μου, έβαλε τον αδελφό του σε άλλο ψηφοδέλτιο και δεν μου επέστρεψε και  τα λεφτά που πήρε από μένα! Πήρε τα λεφτά, τουλάχιστον να τα έδινε σε φτωχούς, η αγνωμοσύνη είναι μεγάλο πράγμα!  Ελπίζω  αυτό που ζήτησε και δεν έγινε  να μη το ζητήσει από τους συναδέλφους του ΣΥΡΙΖΑ ή από  κάποιον άλλον ή από  την νέα κυβέρνηση. Αυτό που ζήτησε,  να μην τολμήσει να το διαψεύσει,  το έχω σε χαρτί. Αν δεν πέτυχα το επιθυμητό αποτέλεσμα,  είναι ότι φταίω εγώ, δεν πρόσεξα ποιους είχα δίπλα μου, δεν αναφέρομαι βέβαια σε όλους τους Γ. Καλαντζής : Δικό μου το φταίξιμο που δεν βγήκα -  Ευθείες βολές κατά συνεργάτη του που τον πρόδωσεσυνεργάτες μου».

Keine Kommentare:

Καραμανλης κουμπαρακι Ερτογαν 11/07/2020

Ας τον παρει ενα Τηλεφωνο Τι σκατα κουμπαρος ειναι